1. HABERLER

  2. NASIL YAPILIR

  3. Yapı Kredi Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma 2020 – Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanma Yolları
Yapı Kredi Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma 2020 – Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanma Yolları

Yapı Kredi Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma 2020 – Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanma Yolları

Yapı kredi bankası müşteri hizmetlerine direkt bağlanma yöntemi sayesinde; herhangi bir zaman kaybınız olmadan, beklenmeden direkt işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Özellikle bu Pandemi sürecinde şubeye gitmeden bankacılık işlemlerini halletmek, Yapı Kredi müşterileri için de daha çok tercih edilir duruma gelmiştir.

A+A-

Kredi müşteri temsilcisine ilgili telefon numaralarından ulaşarak, havale, eft, kredi çekme, fatura ödeme gibi benzeri birçok banka işlemlerini kolaylıkla dakikalar içinde gerçekleştirmek mümkündür.

Yapı Kredi Bankası en eski ve köklü bankalardan biridir. Türkiye’de kurulan ilk özel bankadır. 1944 yılında faaliyetlerine başlayan banka, günümüzde de en çok tercih edilen bankalar arasında üst sıralarda yer almaktadır. Bütün yurda yayılmış 846 şubesi, 4330 adet ATM ve 700 bini aşkın pos terminalleri olan bankanın, internet ve telefon bankacılığı hizmetleri de oldukça gelişmiştir. 2019 yılı verilerine göre Yapı Kredi banka müşterilerinin %90’ı şubesiz bankacılık üzerinden işlemlerini yapmaktadır.

Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri İletişim Numarası Nedir?

Yapı Kredi Bankası’nın müşterilerine şubesiz bankacılık hizmeti sağlayan iki tane telefon numarası bulunmaktadır.

Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkezi Numarası: 444 0 444

Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri Numarası: 0850 222 0 444

Yapı Kredi müşterileri şubeye gitmeden her türlü bankacılık işlemlerini, bu numaralar vasıtasıyla kolaylıkla sağlayabilmektedirler. Sesli yanıt sistemine sahip çağrı merkezleri, numaraları arayan her Yapı Kredi müşterisi için çeşitli yönlendirmeler yaparak, gerekirse müşteri temsilcisine bağlanarak havale, eft, kredi kartı veya fatura ödemesi gibi işlemlerini dakikalar içinde çözüme kavuşturabilirler.

Çağrı merkezi numaralarını arayınca, bankacılık işlemlerini gerçekleştirmek için sistemin sizi yönlendirmeleri eğer yetersiz kalırsa, ‘’müşteri temsilcine bağlanmak istiyorum’’ cümlesinin sesli yanıt sisteminde söylenmesi, yüz yüze görüşülecek olan banka temsilcisine bağlanmanız için yeterlidir.

Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri Whatsapp Numarası Nedir?

Yapı Kredi müşteri hizmetleri, whatsapp numarası üzerinden de, şubeye gitmeden bankacılık işlemleri için yardımcı olmaktadır. Yapı Kredi müşteri hizmetleri numarası aynı zamanda bankanın whatsapp numarasıdır.

Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri Whatsapp Numarası: 0850 222 0 444

Whatsapp yolu ile de her türlü bankacılık işlemleri gerçekleşmektedir. Yapı Kredi whatsapp numarası onaylı işletme hesabı olduğu için her türlü işlem güven içerisinde yapılmaktadır.

Yapı Kredi Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma Yolu Nedir?

Yapı kredi müşteri temsilcisine direk bağlanmak istenildiğinde yapılması gereken oldukça kolaydır. Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkezi Numarası: 444 0 444 veya Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri Numarası: 0850 222 0 444 numaralarından birini çevirdikten sonra, sesli yanıt sistemine T.C.kimlik no ya da müşteri numarası girilmesi gerekmektedir. Daha sonra sistemin söylediği menü çerçevesinde önce 2’yi, daha sonra 0’ı tuşlayarak, müşteri temsilcisine direk olarak bağlanmak mümkündür.

Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkezi Menüleri Nedir?

Şubesiz bankacılık işlemleri için, Yapı Kredi müşteri hizmetleri menüleri sesli kayıt sisteminde hazır halde bulunmaktadır. Bu menülerin yardımı ile bütün bankacılık hizmetleri kolaylıkla sağlanmaktadır. İşlemlerde kullanılan bu menüler şu şekildedir;

Kredi kartı işlemleri için sistemde ilk olarak 1’in tuşlanması gerekmektedir. 1 tuşlandıktan sonra çıkan kredi kartları alt menüsünde, yapılacak işlemler için tuşlanması gereken sayılar ise sırasıyla şöyledir.

1 tuşu: Son hesap özeti bilgileri, kredi kartı ödemeleri, hesap özeti talebi

2 tuşu: Limit ve güncel bakiye bilgileri

3 tuşu: Kuryede olan kartların durumunu öğrenmek için

4 tuşu: Karta ait para puan işlemleri

5 tuşu: Ön ödemeli kart işlemleri

6 tuşu: Ek kart talebi için

7 tuşu: Kredi kartını internet alışverişlerinde kullanmak için

0 tuşu: Müşteri temsilcisine direk bağlanmak için

Bankacılık işlemleri için sistemde ilk olarak 2’nin tuşlanması gerekmektedir. 2 tuşlandıktan sonra çıkan kredi kartları alt menüsünde, yapılacak işlemler için tuşlanması gereken sayılar ise sırasıyla şöyledir.

1 tuşu: Vadesiz hesap işlemleri için

2 tuşu: Hisse senedi alımı, piyasa verileri, yatırımlar

3 tuşu: Fatura ödemeleri,  para transferleri

4 tuşu: Kurye işlemleri

5 tuşu: Banka kartını internet alışverişlerinde kullanmak için

0 tuşu: Müşteri temsilcisine direk bağlanmak için

Görüldüğü gibi bu tuşlar aracılığıyla bütün Yapı Kredi bankacılık işlemleri kolaylıkla ve kısa sürede gerçekleşebilmekte, şubeye gitmeye gerek kalmamaktadır.

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Sizlerin seslerini duyurabilmek için konu ile alakalı yorumlarınızı, görüşlerinizi fikirlerinizi mutlaka yazın.
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.