1. HABERLER

  2. NASIL YAPILIR

  3. Akbank Müşteri Temsilcisine Direkt Bağlanma 2020 Nasıl Bağlanılır?
Akbank Müşteri Temsilcisine Direkt Bağlanma 2020 Nasıl Bağlanılır?

Akbank Müşteri Temsilcisine Direkt Bağlanma 2020 Nasıl Bağlanılır?

Akbank müşteri temsilcisine direkt bağlanma yolları sayesinde beklemenize gerek kalmadan, birkaç tuşlama ile bağlanabilirsiniz. Bu sayede vakit kaybetmeden, sorununuzu ya da taleplerinizi kısa süre içerisinde tamamlayarak; vakitten tasarruf edebilirsiniz. Peki, Akbank Müşteri hizmetlerine direkt bağlanma yolu nedir? nasıl direkt bağlanılır?

A+A-

 

Akbank, şubesiz bankacılık işlemleri içinde müşterilerine her türlü kolaylığı sağlamaktadır. Türkiye’nin en köklü bankalarından olan Akbank 1948 yılında Hacı Ömer Sabancı tarafından kurulmuştur. Kuruluş amacı pamuk üreticilerine finansal destek sağlamak olan banka, günümüzde de en çok müşteri potansiyeline ve işlem hacmine sahip büyük bankalardan biri olmaya devam etmektedir.

Akbank yurt çapında 2020 verilerine göre 737 şube, 5000 ATM, 600 binden fazla pos terminali, internet bankacılığı ve telefon bankacılığına sahiptir. Bankacılık işlemlerini şubeye gitmeden haletmek isteyen Akbank müşterileri birçok bankacılık işlemlerini çağrı merkezlerinden kolaylıkla sağlamaktadırlar. Akbank müşteri temsilcisine direk olarak bağlanan Akbank müşterilerine sesli yanıt sistemleri, bankacılık ile her türlü işlemlerinde yardımcı olmaktadır.

Akbank Müşteri Hizmetleri İletişim Numarası Nedir?

Akbank müşteri hizmetleri iletişim numarası iki ayrı numaraya sahiptir.

Akbank Çağrı Merkezi Numarası: 444 2525

Akbank Müşteri Hizmetleri Numarası: 0850 222 25 25

Bu numaralar aracılığı ile Akbank müşteri hizmetlerine bağlanarak, bankacılık işlemlerini telefon üzerinden gerçekleştirmek mümkündür. Akbank, çağrı merkezlerinden gerçekleştirdiği bankacılık işlemlerini şu şekilde sıralamıştır; Kayıp ve çalıntı işlemleri, şifre işlemleri, bankacılık işlemleri, kart işlemleri, kredi kartı işlemleri, internet bankacılığı işlemleri, mobil bankacılık işlemleri, HGS ve OGS yükleme işlemleri bunlardan başlıcalarıdır.

 

Akbank Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma Yolu Nedir?

Akbank çağrı merkezlerinde sesli sistem hazır menüleri ve alt menülerinden birçok bankacılık işlemi kolaylıkla gerçekleştiği gibi bunun yanı sıra, Akbank müşteri temsilcisine direk bağlanarak da işlemler gerçekleşebilmektedir.

444 2525 veya 0850 222 25 25 çağrı merkezlerinden birini arayıp menüler sesli sistem tarafından okunmaya başlayınca ilk önce 4, daha sonra sırasıyla 2 ve 0 tuşlamak, Akbank müşteri temsilcisine direk olarak bağlanmak için yeterlidir. Bu şekilde direkt olarak banka personeli ile yüz yüze telefon üzerinden gerekli bankacılık işlemleri yapılabilmektedir.

Akbank Çağrı Merkezi Menüleri Nedir?

Akbank çağrı merkezlerinde, müşteri temsilcisine bağlanmadan, hazır menülerin sesli yanıt sistemi tarafından yönlendirmesiyle birçok bankacılık işlemlerini, şubeye gitmeye gerek kalmadan kolaylıkla ve hızlı bir şekilde halletmek mümkündür. Bu bankacılık işlemlerini Akbank şu şekilde sıralamıştır; Kredi işlemleri, döviz işlemleri, yatırım fonu işlemleri, virman işlemleri, kredi kartı borç ödeme işlemleri, banka kartı işlemleri, fatura ödemeleri, kredi kartı borç bilgisi sorgulama gibi birçok işlemi kapsamaktadır.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Sizlerin seslerini duyurabilmek için konu ile alakalı yorumlarınızı, görüşlerinizi fikirlerinizi mutlaka yazın.
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.